Kalau aku billionaire...

Assalamualaikum & Salam 1 malaysia..



Bill gate
Lynsey Addario
 Viktor Rashnikov. Zyuzin

Korang kenal nama2 yg aku senarai pendekkn kat atas?? Nama2 kat atas ada kaitan dengan tjuk entri aku kali ni..
BILLIONAIRE

Sapa la yg tak nak jadi billionaire kan??? Kalau la korang di beri peluang jadi seorang jutawan..apa yg korang nk buat dgn duit korang yg bertimbun-timbun tu???? Korang tau tak apa yang billionaire2 kat atas tu buat dengan duit yg melimpah tu?? 

Ni hah..membazir la keja dorang..

Korang nak naik ke keta yg mcm siput sedut ni??? Harga je mhal tp xlawa pon..

Emmm..ni boleh laaa tahan..

Yg ni paling aku tak tahan..hahaha..TOYS OF BILLIONAIRES  kot..kita nk beli sebijik pon sikit punya susah  dorang boleh pulak buat toy..sabar je la..

Tu diaaa...amik kau,penangan org kaya..hahaha..kalau aku la yg jadi billionaire tak de nya aku nak beli benda2 mengarut mcm yg pakcik2 omputeh tu beli..

Billionaire versi mlaysia ni mestilah duitnya datang dari sumber yg halal kan..kalau aku di takdirkan jadi billionaire,aku akan..

* Derma duit aku yang belambak tu kat rumah anak-anak yatim..daripada membazir beli benda yg takde pekdah tu kan baik aku buat amal..
* Bukak sekolah untuk anak-anak orang kurang berkemampuan.
.tuan puan tak payah bayar yuran pon..hehehe..saya ikhlas nolong..
* Buat rumah besarrrr untuk mak aku..wahahaha..mak doakan kakak jd jutawan..hehe..nnt bleh buat umah besar untk mak..
* Nak bawak mak aku p tunaikan haji..insyallah mak..sob3..sedih plak..

Banyak lagi yg aku nk buat kalau aku ada duit yg banyak..tapi tak terdaya tangan aku yg kecik molek ni nak menaip panjang2..hehe..seyesly aku cakap,dunia sekarang ni memang sgt2 memerlukan duit yg banyak untk hidup..No Money,No Life bak kata anak2 muda zaman melinium ni kan..hmm..

Tapi ada duit banyak pon kalau hidup tak aman takde maknanya jgk..sebagai contoh korang tgk lah orang2 kaya kat malaysia ni..duaplohempatjam asyik bekepit dengan bodyguard dorang je..tu lah padahnya kalau duit banyak sgt..

Emm..aku beleter banyak sgt pon bukannya ada org dengar pon kan..hehehe..
Rsanya smpai sni je kot ye..prut aku ni dh mula nyanyi lagu ost secret grden ni..kekekeke..

Kalau ada sumur di ladang,bleh aku menumpang mndi
kalau ada umur yg panjang esok kita brjumpa lg..kuang3..

BYE u all..

2 comments:

  1. Betul tu ,, selalunya yg banyak duit ni mmg suke membazir... btw maaf follow Cik Siti lama sngt .. sory >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..its ok yura..^_^
      dh follow pon kira ok la tu..

      Delete