Perlis !!! awesome..( entri brgambar )

Assalamualaikum readers....

PERLIS...awesome
PERLIS...gorgeous
PERLIS...terbaik!!!

Tepuk tangan sikit...xcitednya nk citer psal perlisku yg terchenta..hehe..mari2 dengar cik siti bercrita..

Sapa pnah p prlis angkat tangan.....
Wuuuuuuu....ramainya..bajet mcm depa tu dok depan hang no..hehe..PROCEED!!

Memandangkan aku ni anak jati PERLIS trchenta,so entri aku kali ni aku akan selitkan sikit2 slang prlis biaq hampa melopong xpham..hahaha..(gelak jahat!!)

Seyesly cik siti org prlis???..dgn senyum simpulnya aku mnjwab...Yup,awat tak caya ka?? 
Kpd yg brtanya itu trimas ya sbab alert dgn segala mcm benda yg ada kat blog aku ni..ekceli aku pon baru perasan yg aku tak letak ngeri klahiran aku kat profile aku..hehehe..bukan nk smbunyi yg aku ni org utara tp juz trlupa..harap maaf ya..SMILE !!

Okey..hari ni aku nk story mory psal ngeri klahiran aku..cewaahhh..lcturer BI aku ada soh buat esei psal hometown..so,td dengan xcitednya aku menerjah rumah pakcik google..

CS : pkcik,lcturer sruh tulis esei psal hometown. Tp Cik siti tak tau apa yg mnarik kt prlis..other than harumanis,apa lg yg ada kat prlis ye pkcik????

PG : Oooo..kacang je tu..klik sni..

beberapa saat kmudian..hhaha..dah jmpa..'visit perlis'..jom terjah..
Rupa-rupanya bnyk tmpat yg mnarik kat prlis..aku ank jati prlis pon tak tahu psal sjarah ngeri kecik molek ni..bahkan tmpat2 mnarik..al-maklum la aku ni tak suka kluar rumah..ank solehah la ktakan..hehe..apa yg aku jmpa kat dalam tenet ni aku nk share la dgn korang smua okey..enjoy it!!!

Bendera PERLIS....weeee




Mempelam harumanis yang dimakan bersama pulut..yummm!!! sedap..

kalau datang perlis,korang melawat la sini..heeeee

Air terjun timeee!!!..hehehe

Padang Besar..tempat korang boleh membeli-belah..barang murah,tapi sebelum pegi sana better korang belajar ckap perlis dulu kalau tak nanti dorang letak harga mahal untuk korang..huhuhu


Istana Arau,perlis..

Gua Kelam...besttttt!!!

Banyak lagi tempat menarik kat Perlis..tapi aku penat nk letak gambar bnyk-bnyk..hehehe..hope korang suka..

that all for today..BYE-BYE~~

p/s : dah lama aku draf entri nih,tapi baru hari ni aku post..hahaha

No comments:

Post a Comment