WAH!!! terujanya tengok hadiah best~~GA best nih... :)




Hallooooo readers...tengok banner bwh tu...(dengan mata yg bersinar-sinar korang tgok banner tu kan??)..bgusnya,anak sapa nih??..hehehe



First of all,sya CIK SITI nk ucapkan tahniah kpd Fatin Najwa yg berjaya membuat GAnya yg prtama..truskan usaha..(bajet mcm aku ni dh bnyk pngalaman je ngn blogging ni..pdahal aku pon bru stahun jgung dlm bdang blogging ni..hehe)
ok teruskan dengan agenda kita hari ini ya..hephep huray!!!

Korang penah take part dalam mana2 GA tak sebelum ni??
Mesti penah kan3??....

Kali nih aku dengan bangganya nk promote korang2 smua msuk GA yg Fatin Najwa nih buat..
Seyesly aku jdi gila sekejap bila tgok hadiah2 dia...WAH HEBAT!! WAH WAH HEBAT HEBAT..hehehe..cheers ckit..
kalau korang tgok mesti korang pon akan jd macam aku..percaya la ckap aku..
Tapi klau ada antara korang yg xde pape feeling tgok hadiah yg ditawarkan tu,that mean.....korang kena jumpa doktor hensem..hehehe

Kpd cik jijah,Yura,amira,and Aming...jom join skali GA ni.. :)

Lepas baca entri aku yg tak seberapa nih,klau korang rasa nk join GA nih korang boleh la jumpa FATIN NAJWA..okey~~

Sekali lagi aku tegaskan disini....sapa xjoin rugiiiiii~~~~~

SELAMAT MENGEJOIN GA nih...

( ^ - ^ )
bling-bling..nak hadiah...!!!



1 comment: