Senyum itu sedekah..


Assalamualaikum semua..

sesungguhnya, aku sangat rindukan blog buruk aku nih.. ^-^
dah lama tak godek-godek sini..hehehe..tapi sebelum masuk aku terlupa di mana kunci blogku di letakkan, tapi akhirnya jumpa juga..nak tau kat mana aku jumpa??? 
kat hati aku..hahaha..sweet x aku dengan blog aku nih??? sweet sgt2 kan..

Okey. entri kali ni tentang sedekah.
 banyak cara kita boleh bersedekah,dan yang paling senang sekali adalah SENYUM !!

tapi manusia akhir zaman ni amatlah susah untuk senyum. Ada yang kata mereka akan hanya senyum pada orang yg mereka kenal saja..emmm(sambil jari memicit-micit dagu)..begitu ya??? Angkuh sungguh org2 yg sebegini.

Sedekah yg tak perlu keluarkan duit pon ssah nak buat, inikan pula klau nak sedkah beribu-riban..
itulah manusia.

jadi tepuk dada tanyalah minda.. ^-^

okey.. bye!!

No comments:

Post a Comment