OMG !!!! apakah motif awk?

Assalamualaikum..

entri kali ni utk aku nk melepaskan sesak nafas yg menghimpit dada aku ni...
sungguh aku tak tau apa masalah 'awak'...perlukah berterus terang sesuatu yg membuatkan org lain tersiksa..

YA..mmg aku dh buat silap!!!! silap yg membunuh aku sampai ke hari ni..setiap hari aku cuba utk lupakan smua apa yg aku prnah buat...sakit!! mmg sangat sakit bila kenangkan aku yg buat smua slah tu..

Tapi...'awak'..ya awak,knapa buat sya trus ingatkan salah tu??? kenapa??? apa motif awk buat saya merana???

kalau boleh aku tak nak blik rumah,sbb bila blik ja aku mesti teringat smua ksalahan aku..
tapi aku ada kluarga yg sygkan aku..sbb tu aku ggahkan diri blik rmah..tp 'awak' slalu ja buat aku mati berkali-kali..KENAPA KENAPA n KENAPA?????

Lagi aku cuba mengelak,lagi kerap 'awak' dtg...Kenapa ya???

SAYA DAH TAK NAK SIMPAN APA-APA KENANGAN LALU LAGI.!!!
cukup sekali aku dh bertindak macam org yg tak berpelajaran....
aku janji tak kan ulang lagi buat perkara bodoh macm tu....



terima kasih cik blog..sbb sudi dengar rintihan hati aku yg semakin membeku ini..

SALAM..

No comments:

Post a Comment