Mood ceria-ceria masam~~



ASSALAMUALAIKUM

Kalau aku cakap aku nak update blog selalu korang jangan percaya. Serious tu semua adalah dusta semata-mata. Hahaha, skill nak mengupdate entri kau jangan tanya lah, memang dah lama terkubur tiga tahun lepas. Parah jugak blogger cenggini. Tapi aku sayang nak buang blog ni sebab dia comel dan sangat menguji iman aku bila aku nak tekan button delete. Hehehe

Okay..macam entri-entri zaman hingusan aku yang dulu. HAMBAR~~~~ hahahaha..Tak da idea wei. Kau tengok tajuk pun dah tau kan aku tak da idea + tak da mood nak mengupdate. Tapi memandangkan aku punya last entri 5 bulan yang lalu jadi aku kuatkan otak dan jari aku mengetuk keyboard makmal komputer fakulti sains unimas ( cewah sangat kau jah). 

Sekarang masuk minggu ke-4 semester ke 7 aku..tak sabar nak tengok status " ANDA BAKAL BERGRADUAT". Sumpah tak sabar wei..hahaha. Bila tengok coursemate semua dah bertebaran duduk rilex kat rumah, aku rasa cemburu tahap dewa kau tau. Tak pe gigihkan juga hambiskan saki baki beberapa bulan sebelum LI dan grad. MANSEE~~

Rasanya sampai sini dulu aku merapu. Aku tak tau bila pulak aku ada masa nak mengupdate entri yang menyampah ni kan..haha, jadi bersabarlah kalian menunggu.

ADIOS!!

No comments:

Post a Comment